Usein vastatut vastaukset

Yleiset asiat

  • Tarvitsetko apua?

    Autamme arkisin ja viikonloppuisin klo 8-22

    • Apua puhelimella 03 3399 3601, arkisin ja viikonloppuisin klo 8-22
    • Apua sähköpostitse asiakaspalvelu@eurolimiitti.fi, arkisin ja viikonloppuisin klo 8-22

    Osoite:
    J.W.-Yhtiöt Oy
    Aleksanterinkatu 17 B
    15110 LAHTI

  • Puhelinnumerosi vaihtui, menit naimisiin, lusikat meni jakoon ja muutit, mitä teet?

    Yhteystietomuutokset (osoite, nimi, sähköposti, puhelinnumero yms.) tulee ilmoittaa Eurolimiitin verkkopalvelussa.

  • Näin saat uuden PIN-koodin

    Jos koodi unohtuu, Uuden PIN-koodin voi tilata verkkopalveluun sisäänkirjautumisen sivustolla kohdassa ”Unohtuiko PIN-Koodi?”.

  • Näin saat itsellesi lainakiellon

    Lainaeston voi asettaa itselleen lähettämällä kieltopyynnön kirjallisena tai soittamalla asiakaspalveluun. Yrityksellemme tekemä lainakielto koskee ainoastaan yrityksemme lainapalveluita.

Eurolimiitin takaisinmaksaminen

  • Näin maksat takaisin

    Lasku lähetetään sopimuksen mukaan kerran kuukaudessa, noin kaksi viikkoa ennen eräpäivää. Laskuun on koottu edellisen kuukauden Eurolimiitin tapahtumat ja mahdollinen jäännöserä edellisestä laskusta.

    Laskun saadessa voit valita maksatko laskun kertamaksuna tai halutessasi voit hyödyntää osamaksumahdollisuuden. Mikäli hyödynnät osamaksumahdollisuuden, minimilyhennyksen jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan seuraavan kuukauden laskutusjaksolle kuukausikorkoa 5,99 %.

    Luoton ajantasaisen takaisinmaksettavan loppusumman voit laskea Eurolimiitin verkkopalvelussa tai pyytää sen Eurolimiitin asiakaspalvelusta puh. 03 3399 3601 tai asiakaspalvelu@eurolimiitti.fi

  • Saat halutessasi laskun myös sähköpostiisi

    Eurolimiitin laskut on mahdollista saada sähköpostitse tai kirjeitse. Sähköpostilaskutuksen voit ottaa käyttöön Eurolimiitin verkkopalvelussa.

  • Voit myös maksaa luoton takaisin ennen eräpäivää

    Halutessasi voit maksaa luoton takaisin ennen eräpäivää. Takaisinmaksettavan ajantasaisen summan voit tarkastaa Eurolimiitin verkkopalvelusta tai asiakaspalvelusta puh. 03 3399 3601 tai asiakaspalvelu@eurolimiitti.fi

  • Eurolimiitin todellinen vuosikorko

    Kuluttajansuojalain mukainen todellinen vuosikorko esimerkiksi 3000 euron luotolle 12 kuukauden maksuajalla on 138,45 %.

  • Maksoit laskun tänään. Milloin suoritus näkyy tiedoissasi?

    Suoritus kirjautuu järjestelmäämme maksetuksi 1-4 arkipäivää myöhemmin maksupäivästä.

  • Tämän verran Eurolimiitin käyttäminen maksaa

    Luottosopimuksen voimassaolo on ilmaista, ei kiinteää vuosimaksua tai muita kuluja. Nostoprovisio on 15 % nostetusta summasta. Laskun saadessa asiakas voi valita maksaako laskun kertamaksuna vai hyödyntääkö osamaksumahdollisuuden. Mikäli hyödynnät osamaksumahdollisuuden, minimilyhennyksen jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan seuraavan kuukauden laskutusjaksolle kuukausikorkoa 5,99 %.

  • Voit myös maksaa osamaksulla

    Voit hyödyntää osamaksumahdollisuuden ja maksaa laskun loppusummasta ainoastaan minimilyhennyksen. Maksaessasi laskun osamaksulla minimilyhennys on 10 % avoimesta saldosta, kuitenkin vähintään 50 €. Minimilyhennyksen jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan seuraavan kuun laskutusjaksolle kuukausikorkoa 5,99 %. Tarkemman ohjeen löydät laskusta.

  • Lasku pitää aina maksaa, vaikka lasku ei tulisi perille

    Mikäli lasku ei ole tullut perille, sinun on oma-aloitteisesti otettava yhteys asiakaspalveluumme tai tarkastettava maksutiedot Eurolimiitin verkkopalvelusta. Laskun puuttuminen ei oikeuta eräpäivän muutokseen. Laskutiedot on aina nähtävillä ja tulostettavissa Eurolimiitin verkkopalvelussa, osoitteessa www.eurolimiitti.fi. Maksutiedot saat myös ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

Eurolimiitin hakeminen

  • Olet uusi asiakas ja haet lainaa, mutta sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta.

    Ottakaa tässä tapauksessa yhteyttä pankkiin ja pyytäkää heiltä itsellenne omat verkkopankkitunnukset. Mobiilivarmenteen saat matkapuhelinliittymäsi tarjoajalta.

  • Näin haet Eurolimiittiä

    Eurolimiitti haetaan Eurolimiitin verkkopalvelussa. Lainasopimuksen täyttäminen kestää pari minuuttia ja luottopäätös lähetetään asiakkaalle tekstiviestitse. Hakemuksen voit tehdä ympäri vuorokauden seitsemän päivää viikossa. Hakemuksia käsitellään arkisin ja viikonloppuisin klo 8-22 välisenä aikana.

  • Voit myös hakea Eurolimiittiä vaikka liittymäsi on prepaid tai salainen

    Hae laina verkkohakemuksella Eurolimiitin verkkopalvelussa.

  • Näin nostat rahaa tilillesi

    Eurolimiitin noston voi tehdä ilmaiseksi Eurolimiitin verkkopalvelussa tai lähettämällä tekstiviestin EURO SUMMA PIN-koodi (esim. EURO 100 456789), numeroon 173172.

  • Miksi sinulle ei myönnetty lainaa?

    Yleisimmät syyt Eurolimiitin sopimuksen tai noston hylkäämiseen ovat: voimassa oleva luottohäiriömerkintä, virheelliset tai puutteelliset osoitetiedot tai yrityksellemme erääntynyt lasku. Myös luotonantajan oma riskiarvio voi estää luoton myöntämisen. Luotonantaja voi oman harkintansa mukaan ja ilman erityistä syytä ilmoittamatta olla myöntämättä luottoa. Luotonantaja ei ole velvollinen perustelemaan kielteistä luottopäätöstä.

  • Mikä on turvakoodi?

    Lähetämme turvakoodin ensimmäisen Eurolimiitin lainan haun yhteydessä. Näin varmistamme että ilmoittamasi matkapuhelinnumero on oikein ja sinun käytettävissä. Syötä koodi sille varattuun kenttään lainan haun yhteydessä. Turvakoodi on henkilökohtainen ja kertakäyttöinen. Eurolimiitti ei kysy turvakoodia koskaan puhelimitse, tekstiviestinä tai sähköpostitse, eikä koodia tule luovuttaa koskaan tekstiviestinä, puhelimitse tai sähköpostitse.

  • Mikä on Kuluttajaluottojen kyselyjärjestelmä?

    Kuluttajaluottojen kyselyjärjestelmästä saatavia tietoja käsittelee J.W.-Yhtiöt Oy ja Suomen Asiakastieto Oy tiedon välittäjänä. Tietoja kerätään vain luottohakemuksen käsittelyä varten.

    Käsiteltävät tiedot koskevat luottoja ja niiden hoitamista. Luottohakemuksen yhteydessä kerättyjä tietoja ei luovuta ulkopuolisille ilman lain mukaista velvoitetta. Viranomaisilla voi olla pääsy näihin tietoihin omassa toiminnassaan.

    Luotonhakijalla on oikeus tarkastaa mille tahoille ja mitä tietoja Kuluttajaluottojen kyselyjärjestelmän kautta on luovutettu. Tarkistusoikeuden toteuttaa Suomen Asiakastieto Oy. Suomen Asiakastieto Oy:n ylläpitämään Kuluttajaluottojen kyselyjärjestelmään kuuluvat yhtiöt voit tarkastaa oheisesta linkistä: http://www.asiakastieto.fi/pdf/positiiviset-luottotiedot-tietoa.pdf

  • Näin mobiilivarmenne toimii

    Tarkemmat tiedot mobiilivarmenteesta saat täältä: www.mobiilivarmenne.fi. Valitse verkkopankiksesi OP riippumatta omasta verkkopankista. OP:n kautta pääset tunnistautumaan mobiilivarmenteellasi.

Eurolimiitin käyttäminen

  • Miniminosto

    Miniminosto on 10 €.

  • Eurolimiitin luottoraja

    Eurolimiitin luottoraja on enintään 3000 €. Luottoraja määräytyy sopimuksen tekohetkellä.

    Eurolimiitin luottorajan nostoa voit hakea mikäli olet saavuttanut Eurolimiitin VIP asiakkuuden.

  • Nostit 100 €, voit nostaa vaikka heti lisää

    Voit käyttää luottoa joko kerralla tai pienemmissä osissa tarpeesi mukaan, mikäli sinulla ei ole erääntyneitä laskuja yrityksellemme. Nostamasi summan voit valita 10 euron tarkkuudella. Miniminosto on 10 €.

  • Tekstiviestin lähettäminen on lisämaksutonta

    Tekstiviesti maksaa normaalin tekstiviestin verran. Tarkan hintatiedon voit tiedustella matkapuhelinliittymäsi tarjoajalta.

  • Pankkisiirtoajat

    Eurolimiitin nostot siirretään asiakkaan ilmoittamalle pankkitilille heti hyväksytyn nostopäätöksen jälkeen. Tilisiirto tapahtuu välittömästi, mikäli käytössäsi on Nordean, Osuuspankin, Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Säästöpankin tai POP:n tili. Lainapalvelustamme riippumattomista syistä emme voi tällä hetkellä taata viiveettömiä tilisiirtoja S-Pankin tileille, mistä johtuen S-Pankin maksuja maksetaan päivittäin noin kello 9.00, 12.00, 15.00, 18.00 ja 21.00. Muita kuin edellä mainittuja pankkeja käytettäessä raha on lainanhakijan tilillä 1-2 pankkipäivän kuluttua. Hyväksyttyjä nostoja maksetaan päivittäin arkisin ja viikonloppuisin klo 8-22 välisenä aikana.


Lainan hakeminen tekstiviestillä

1
Rekisteröidy

Rekisteröidy asiakkaaksi

» Rekisteröidy tästä

Jos olet jo asiakkaamme ja sinulla on PIN‑koodi lainapalveluumme, voit siirtyä suoraan kohtaan 2 ja lähettää tekstiviestin.

2
Lähetä tekstiviesti

Lähetä tekstiviesti numeroon 173172:
EURO LAINASUMMA PIN-KOODI

Esim: EURO 300 12346

Saat vastauksen hetken kuluttua matkapuhelimeesi.

Tekstiviestin hinta on 0 euroa.

3
Rahat tilille!

Rahat siirretään palvelun aukioloaikoina (ma-su 8-22) tilillesi muutaman minuutin kuluessa.

Helposti, nopeasti ja luotettavasti.